محمدرضا شیخ بهایی

محمدرضا شیخ بهایی

محمدرضا شیخ بهائی هستم متولد 16 آبان 1366 اصفهان، محقق، مشاور، طراح و مجری پروژه های تجارت الکترونیکی و بازاریابی اینترنتی، ارتباط با مشتریان و هوش تجاری. دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک از دانشگاه قم و مدیر طرح در مجموعه فناور توسعه تجارت پارسیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان.

حوزه تخصصی من تجزیه ، تحلیل و پیاده سازی سامانه های تجارت الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی، مدیریت ارتباط با مشتریان و هوش تجاری هست. مشاوره و اجرای ده‌ها پروژه در حوزه فناوری اطلاعات و به خصوص کسب و کار الکترونیکی از دیگر فعالیت‌های اجرایی اینجانب می‌باشد، عضویت در کارگروه تخصصی تجارت الکترونیکی کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی استان اصفهان و نیز عضویت در کمیته رویدادهای کارآفرینی ذیل معاونت جوانان اتاق بازرگانی استان اصفهان از فعالیت های اجتماعی اینجانب به شمار می آید.

در کنار فعالیت های تخصصی، تدریس در دانشگاه را هم به عنوان یکی از مهم ترین علایق شخصی ام دنبال می نمایم و در حال حاضر به عنوان مدرس در تعدادی از دانشگاه های اصفهان مشغول به تدریس می‌باشم. راهنمائی و مشاوره چندین پایان نامه مقطع کارشناسی‌ارشد از دیگر فعالیت‌های دانشگاهی اینجانب به شمار می‌رود. همکاری با مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان به عنوان مشاور و مدرس دوره های فناوری‌اطلاعات، همکاری با سازمان مدیریت صنعتی اصفهان به عنوان مدرس و سخنران در حوزه های کسب و کار الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی و هم چنین همکاری با موسسه آموزش عالی آزاد برهان از جمله فعالیت‌های اینجانب در حوزه آموزش به حساب می‌آید.

مدیریت اجرائی نشریه مدیریت مهندسی و رایانش نرم و هم چنین عضویت در هیئت داوری کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات از دیگر فعالیت اینجانب به شمار می آید. کسب رتبه سوم دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال 1391 گروه مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه قم با معدل 19.04 از جمله افتخارات من در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

از دیگر دستاوردهای من در دوران تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد تدریس در گروه مهندسی کامپیوتر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم و نیز تالیف چهار عنوان کتاب با عناوین مبانی تجارت الکترونیکی و سیستم های هوشمند، کسب و کار الکترونیکی با رویکردی بر سیستم های اطلاعاتی، مفاهیم بنیادی بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی الکترونیکی با رویکردی بر ارتباط با مشتری و تالیف چندین عنوان مقاله علمی و پژوهشی و کنفرانسی می باشد.

کپی رایت@ 2015-2016، استفاده از مطالب بی آی پلاس | هوش تجاری با لینک به منبع کاملا آزاد و باعث خشنودی پدیدآورندگان خواهد بود.